Fjärrkontroll

Jag doftar för närvarande våt ylle eftersom morgonens dagis/skollämning rattades i ösregn utan jacka. Min sambo har efter fyra dagar konstaterat att hon skulle vilja ha en fjärrkontroll med sig till jobbet så att hon kan styra det dagliga livet i hemmet. 

 

Min yngsta dotter ligger och sover i min famn just nu, trots påträngande ylledoft. Spotify har av någon anledning hittat en låt med panflöjt och om det är någon gång det fungerar så är det väl i ett sådant här läge, när allt fungerar. 

 

I går kväll hade min sambo även några frågetecken kring min trovärdighet; om den kan komma att skadas i och med denna blogg och dom bilder jag publicerar (se nedan). Lägger därför till en länk till den gamla Eftersnacksajten. Skadan är så att säga redan skedd. Följ länken, Klicka på H-märket snabbt som ögat och kolla på stenjakten 1 och 2 innan inslagen plockas ner. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du glömde länken. Jag assisterar:

svt.se/vastnytt/eftersnack



Mvh

your sidekick/morsa forever

2009-05-07 @ 15:10:44
Postat av: H

Tack, trodde att jag lade upp den men uppenbarligen inte. Eller så föreligger någon slags censur på sajten.



2009-05-07 @ 16:50:15
Postat av: svåger

har sett och förundrats vad som finns ute i vårt avlånga land...

angående trovärdigheten tror jag bara detta stärker ditt varumärke. idag är det inte viktigt hur man märks utan att man märks. ju galnare ju bättre.

dock undrar jag fortfarande om du valt rätt medium, jag oroas över ett inslag jag fångade upp på nätet idag. följ länken http://playrapport.se/#/video/1544145

2009-05-07 @ 17:57:07
Postat av: Súzet

Hej Henrik! Är ett avlägset fan norrut i landet. Hittade hit via mor din.

Förresten apropå tidigare epistlar: kan du inte hoppa hopprep i ett videoklipp på bloggen? Så kombinerar du gammalt och nytt!

Allvarligt talat: min kommentar är föranledd av panflöjten ovan. Tänkte att din dotter kanske behöver alternativ till rogivande barnmusik. Fann nämligen idag helsmöriga Mozart-inspelningar på Spotify: MOZART FOR BABIES. Kolla dem. Det finns ett helt knippe CD-skivor för babylyssning. Förmodligen ett bra sätt att bli en grundmurad Mozarthatare som vuxen.

2009-05-07 @ 22:17:37
Postat av: H

Svåger! Din upptäckarglädje är avundsvärd men på intet sätt upplyftande i det här utsatta läget av nybloggande.

2009-05-07 @ 23:38:48
Postat av: H

Avlägset fan, norrut i landet. Allt detta är ljuv musik i mina öron. Ska göra allt det du ber mig om, bortsett från att hoppa hopprep.

2009-05-07 @ 23:53:39
Postat av: BS

Jag saknar Eftersnack i TV, Framförallt saknar jag dej och din humor men även Kristina. Kan ni inte få göra ett annat, eget, program? Jag vet inte hur jag hittade hit men jag fick se dig utan mustach! på GPs hemsida. Vet du inte att mustachkampen pågår? Jag skulle rösta på dej direkt!

2009-05-08 @ 08:30:15
Postat av: H

Tack BS... jag vidarebefordrade din saknad till henne och hon blev glad

2009-05-08 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0