Lös Hår

I dag

Min lillebror dömde precis ut bloggidén som ytterst otidsenlig - trenden just nu är att lägga ner sin blogg. Leksakshandlarn var inne på samma linje, barn vill just nu inte ha datorspel och sådant utan föredrar hopprep och slangbella. Jag ska fråga min bror sedan vad som känns mest pinsamt - en blogg eller att jag står nedanför hans fönster och hoppar hopprep. 

 

Vill också poängtera att jag inte tar något som helst ansvar för dom annonser som dyker upp på den här sidan. Det blir sannolikt inget guldägg för den som var här i dag:

  • Lös Hår
  • Äkta Indiskt hår till fynd priser. Störst urval av löshår på nätet!

Är indiskt hår inne just nu? Är särskrivningar inne? Är Lös Hår sådant man fäster längst ut i det riktiga håret? Och kommer det indiska håret alltså från människor i Indien? Frågorna hopar sig kring annonsmaterialet på denna sida. Köp inte indiskt löshår såvida det inte är från getter är min uppmaning. 

 


Kommentarer
Postat av: lillebror

Att du hoppar hopprep nedanför mitt fönster känns svårare att värva sig mot än en blogg, som ju på det hela taget är relativt lättundviklig.



Samtidigt är ju "skadan" betydligt mer global och bestående med en blogg.



Det blir en avvägning. En lösning skulle ju kanske kunna vara att i möjligaste mån undvika både hopprep och blogg?



2009-05-05 @ 15:39:03
Postat av: H

Lättundviklig är på något sätt en samlingsnamn för hela bloggprojektet i nuläget. Det här måste vara Sveriges minst lästa mest läsvärda blogg just nu. Du skrev förövrigt värva sig mot där det nog skulle ha stått värja sig mot. Har bytt däck och tänker leka med lego nu.

2009-05-05 @ 16:09:51
Postat av: lillebror

värva sig mot är mkt riktigt = med värja sig mot



Att per telefon sitta och diskutera eventuella blogg-kommentarer och "blogg-fonomenet" i stort, samtidigt som man skriver inlägg på samma persons blogg kan inte anses vara ok.

Att använda ordet blogg tre ggr i en å samma mening är inte heller ok.



2009-05-05 @ 16:51:48
Postat av: H

Fyra unika besökare hittills. Så länge antalet besökare är så få så har jag ju förmånen att kunna ringa upp dom och påverka innehållet i inläggen så att det passar mig.

2009-05-05 @ 17:18:25
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mitt inlägg opåverkat från ev. påstridiga telefonsamtal.

Blogg är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till ett något nervöst ordbajsande.

Är för övrigt en stolt far numera men det kanske inte hör till ovan diskussion? Är det viktigt att man kommenterar något som angränsar till den pågående diskussionen i en bloggeller går det att släppa slumpmässiga meningsbyggnader utifrån eget tycke? Har mycket att lära märker jag.

Ehuru är denna blogg trots allt ett gott initiativ eftersom det upplyser de få kvarvarande ignoranta icke-bloggarna som undertecknad. Men är det för sent, är blogg på väg ut? Är hopplöst efter.

2009-05-05 @ 23:22:01
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mig opåverkad från ev. påstridiga telefonsamtal.

Detta är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till något av ett nervöst ordbajsande.

Är numera en stolt far till ett liten tjej men det kanske blir ett något märkligt inlägg i pågående diskussion? Är det viktigt att man håller sig till ämnet i ett blogginlägg eller kan man slumpmässigt släppa vilka meningsbyggnader man vill? Oklart.

Ehuru är denna nystartade blogg ett gott initiativ eftersom den fortfarande upplyser de få kvarvarande blogg-ignoranta personer såsom undertecknad om detta nya fräscha kommunikationssätt! Eller är bloggen på väg ut? Känner mig hopplöst efter...

2009-05-05 @ 23:32:43
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mig opåverkad från ev. påstridiga telefonsamtal.

Detta är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till något av ett nervöst ordbajsande.

Är numera en stolt far till ett liten tjej men det kanske blir ett något märkligt inlägg i pågående diskussion? Är det viktigt att man håller sig till ämnet i ett blogginlägg eller kan man slumpmässigt släppa vilka meningsbyggnader man vill? Oklart.

Ehuru är denna nystartade blogg ett gott initiativ eftersom den fortfarande upplyser de få kvarvarande blogg-ignoranta personer såsom undertecknad om detta nya fräscha kommunikationssätt! Eller är bloggen på väg ut? Känner mig hopplöst efter...

2009-05-05 @ 23:34:08
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mig opåverkad från ev. påstridiga telefonsamtal.

Detta är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till något av ett nervöst ordbajsande.

Är numera en stolt far till ett liten tjej men det kanske blir ett något märkligt inlägg i pågående diskussion? Är det viktigt att man håller sig till ämnet i ett blogginlägg eller kan man slumpmässigt släppa vilka meningsbyggnader man vill? Oklart.

Ehuru är denna nystartade blogg ett gott initiativ eftersom den fortfarande upplyser de få kvarvarande blogg-ignoranta personer såsom undertecknad om detta nya fräscha kommunikationssätt! Eller är bloggen på väg ut? Känner mig hopplöst efter...

2009-05-05 @ 23:34:52
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mig opåverkad från ev. påstridiga telefonsamtal.

Detta är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till något av ett nervöst ordbajsande.

Är numera en stolt far till ett liten tjej men det kanske blir ett något märkligt inlägg i pågående diskussion? Är det viktigt att man håller sig till ämnet i ett blogginlägg eller kan man slumpmässigt släppa vilka meningsbyggnader man vill? Oklart.

Ehuru är denna nystartade blogg ett gott initiativ eftersom den fortfarande upplyser de få kvarvarande blogg-ignoranta personer såsom undertecknad om detta nya fräscha kommunikationssätt! Eller är bloggen på väg ut? Känner mig hopplöst efter...

2009-05-05 @ 23:35:43
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mig opåverkad från ev. påstridiga telefonsamtal.

Detta är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till något av ett nervöst ordbajsande.

Är numera en stolt far till ett liten tjej men det kanske blir ett något märkligt inlägg i pågående diskussion? Är det viktigt att man håller sig till ämnet i ett blogginlägg eller kan man slumpmässigt släppa vilka meningsbyggnader man vill? Oklart.

Ehuru är denna nystartade blogg ett gott initiativ eftersom den fortfarande upplyser de få kvarvarande blogg-ignoranta personer såsom undertecknad om detta nya fräscha kommunikationssätt! Eller är bloggen på väg ut? Känner mig hopplöst efter...

2009-05-05 @ 23:36:56
Postat av: svåger

...ska försöka hålla mig opåverkad från ev. påstridiga telefonsamtal.

Detta är för mig i det närmaste ett okänt medium vilket gör detta premiärinlägg till något av ett nervöst ordbajsande.

Är numera en stolt far till ett liten tjej men det kanske blir ett något märkligt inlägg i pågående diskussion? Är det viktigt att man håller sig till ämnet i ett blogginlägg eller kan man slumpmässigt släppa vilka meningsbyggnader man vill? Oklart.

Ehuru är denna nystartade blogg ett gott initiativ eftersom den fortfarande upplyser de få kvarvarande blogg-ignoranta personer såsom undertecknad om detta nya fräscha kommunikationssätt! Eller är bloggen på väg ut? Känner mig hopplöst efter...

2009-05-05 @ 23:39:22
Postat av: H

Svåger - det är ingen som märker att du är hopplöst efter. Att du har postat inlägget sju gånger kan möjligen innebära att någon anar något dock.





2009-05-06 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0