Mustaschen

Min son sitter i badet och har precis gjort en paj med sköldpadda, majs och groda i. Jag vågar inte titta men förutsätter att det är blött i åtminstone hela badrummet, kanske även i köket. 

Blev genast på gott humör när jag läste signaturen BS kommentar till ett av mina inlägg nedan. Ang. valet att raka av mig mustaschen så var det mest för att få till en episk avslutning på programserien Eftersnack. Men som BS mycket riktigt påpekar - det pågår ju en sk mustaschkamp till stöd för män med prostatacancer, är det inte konstigt att i det läget raka av sig den då? Faktum är att jag funderade på det - men kom fram till att om jag tar bort den så gör jag ju i alla fall någonting. Alternativet hade varit att skaffa en mustasch till och då hade det blivit trångt. 

Figurerar i en artikel i Göteborgs-Posten i dag, den blev rätt bra så istället för att lägga ut texten ytterligare så hänvisar jag till den och går och torkar upp. Så återkommer jag när delar av dagen har gått och det har hänt något. Det ösregnar så potentialen finns där. 

GP-artikel
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=493387

Kommentarer
Postat av: C

Om du odlar mustaschen på hakan kan du döpa den till pipskägg!

2009-05-08 @ 09:37:18
Postat av: H

Bra synpunkt, om det inte var för att pipskägg är helt oacceptabelt.

2009-05-08 @ 10:06:21
Postat av: Knugen

Får du välja vilken google-reklam som visas? Annatrs är det ju stooor humor att du just nu, när mustachen rykt, marknadsför löshår för 179 spänn, hehe...

2009-05-08 @ 10:06:31
Postat av: H

Knugen, jag har ställt mig frågande - jag har verkligen bara löshårsreklam på sajten. Det kanske finns en annonshierarki - att nya bloggar får det absolut sämsta.







2009-05-08 @ 10:10:44
Postat av: Knugen igen

Sorry, nu har jag läst igenom bloggen och insett att du redan friskrivit dej från google-reklamen. Men det är fortfarande skoj!

2009-05-08 @ 10:12:31
Postat av: Hankins

Kruusval, har funderat på detta länge, du måste ju vara est va?

2009-05-08 @ 10:59:43
URL: http://www.hankins.se
Postat av: C

Köp en parasoll, den funkar både i solsken och regn.

2009-05-08 @ 12:24:58
Postat av: H

Hankins, du har helt rätt, namnet är estniskt.

2009-05-08 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0