Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: catarina kruusval

Detta är helt klart en strålande idé!! Bloggen är RIKTIGT bra. Inte för att jag är "den store bloggbedömaren" som kan blogg, men bra är det!



tycker "den store sten och växtsnattaren" i öst

2009-05-06 @ 12:40:27
Postat av: H

Härligt, av en lyckosam slump ringde GP i förmiddags och ville göra en intervju med mig till deras webbtidning. Någon form av "hej hur är läget" med en göteborgare. Passade då på att marknadsföra bloggen.



Hamnar ev i lite dålig dager hos dig pga mitt senaste inlägg om besiktningen. Då känns det skönt att ha din sten- och växtkleptomani som motdrag.

2009-05-06 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0